GoSmooth IPL Ontharing Kit Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GoSmooth IPL Ontharing Kit Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nat Sassen 31-10-2022

Top product, echt een aanrader

Een top product! Ik heb het apparaat nu al 8 weken in gebruik en merk super veel verschil. Ik hoef al lang niet meer zo veel te scheren als eerst. Volgens het meegeleverde schema zou ik de volgende weken nog meer resultaat moeten verwachten. Helemaal klaar met dat scheren, dit is veel beter!

Gr. Nat

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Niet draadloos

Dorien van M 05-08-2022

Doet wat het moet doen

Ik heb de Gosmooth IPL kit pro al twee maanden in mijn bezit en ik ben er erg tevreden over. Heel fijn apparaat om te gebruiken. Werkt erg makkelijk en ziet er keurig uit net als de doos waarin die geleverd wordt. Het is erg fijn dat er een aloe vera gel en zonnebril wordt meegeleverd. Hierdoor heb je gelijk alles wat je nodig hebt om te beginnen. Verder merkte ik al vrij snel resultaten (al na mijn vijfde behandeling), hier ben ik erg tevreden over en ik hoop dat het nog beter gaat worden. In één zin: heel erg tevreden en het product doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Goede accessoires
  • Makkelijk in gebruik

Annelot S 02-03-2022

Goede prijs en goed product

Na veel vergelijken heb ik toch gekozen voor de gosmooth pro. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed en de sterkte van de lichtflitsen zijn vergelijkbaar met die van duurdere modellen zoals Philips. Vooral de prijs van de gosmooth pro ligt veel lager waardoor ik uiteindelijk heb besloten om voor dit model te gaan.

Toen ik het product binnenkreeg zag alles er prima uit (netjes ingepakt en leuke accessoires erbij). Ik ben gelijk begonnen met een behandeling en het apparaat werkt heel makkelijk. Ik gebruik het apparaat alleen voor mijn benen en oksels, dus de behandeling duurt misschien maar 15 minuten. Ik ben erg tevreden over dit product en ik ben zeer benieuwd wat de resultaten zullen zijn.

Pluspunten

• lage prijs
  • makkelijk in gebruik
  • leuke accessoires

Minpunten

• werkt niet draadloos